HOTEL GILZE TILBURG IS OPEN

Van der Valk Hotel Gilze - Tilburg is geopend en hanteert aangepaste maatregelen. Graag vragen wij u rekening te houden met deze maatregelen om uw gezondheid en die van onze medewerkers te kunnen waarborgen. Wij hopen u dan ook snel te mogen verwelkomen voor een veilig en vertrouwd verblijf in Hotel Gilze - Tilburg.

Wij danken u voor het begrip en het vertrouwen in ons hotel.

Wij hanteren navolgende maatregelen:

De faciliteiten in onze hotels zijn beperkt beschikbaar om te voorkomen dat er teveel mensen tegelijkertijd aanwezig zijn op dezelfde plekken. 

Hotelkamers & Suites
De kamers en suites zijn gewoon geopend en zijn boekbaar via onze website of via de receptie: 0161-454951 

Ontbijt
Het uitgebreide live cooking ontbijtbuffet kent de volgende openingstijden:

maandag t/m vrijdag van 06.30 tot 10.30 uur
zaterdag en zondag van 07.30 tot 11.00 uur

Restaurant & hotelbar
Ons compleet vernieuwde restaurant en de hotelbar zijn geopend volgens richtlijnen vanuit overheid en RIVM. Gelieve vooraf te reserveren. 

  • Het restaurant en hotelbar zijn geopend (restaurant tot 22.00)
  • Wij hanteren een gescheiden in- en uitgang van het restaurant.
  • Wij vragen u om op 1,5 meter afstand van elkaar te wachten tot onze host u een tafel wijst.
  • Houd 1,5 meter afstand. Zowel tot onze medewerkers als tot andere gasten.
  • Roomservice is mogelijk voor zowel gerechten als drankjes. 

Fitness & Wellness
Onze wellness faciliteiten (waaronder zwembad) en fitness zijn geopend onder vooraf reserveren. Bij het inchecken wordt u geïnformeerd over de beschikbare tijden en kunnen wij direct een bezoek voor u inplannen. Ook in deze ruimte gelden aangescherpte protocollen voor reiniging en hygiëne. Houd 1,5 meter afstand. Zowel tot onze medewerkers als tot andere gasten. 

Zalen
Voor bijeenkomsten zoals vergaderingen, bieden wij mogelijkheden onder stricte naleving van de vigerende veligheidsmaatregelen in onze zalen. Contacteer voor de details en voor reserveringen onze afdeling banqueting: events@hotelgilzetilburg.nl 

afhaalgerechten Toekan to Go


 

Veilig en vertrouwd

Bij Van der Valk heeft de gezondheid, veiligheid en welzijn van onze gasten en medewerkers de hoogste prioriteit. Om uw gezondheid en veiligheid te kunnen waarborgen, willen wij u vragen tijdens uw bezoek aan ons hotel het volgende beleid na te leven: 

  • Volg aangegeven looprichting en hygiëne maatregelen
  • Houd 1,5 meter afstand van andere gasten en medewerkers
  • Schud geen handen metmede-gasten of hotelpersoneel 
  • Was uw handen regelmatig en volgens de richtlijnen van het RIVM
  • Gebruik papieren handdoekjes om uw handen te drogen
  • Hoest en nies in uw elleboog en wend u af van mede-gasten en hotelpersoneel
  • Betaal bij voorkeur met pin of contactloos

Heeft u verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging tot 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen. 

Wij doen er alles aan om uw verblijf zo veilig en vertrouwd mogelijk te maken. Bedankt voor uw vertrouwen in Van der Valk en wij hopen u snel te mogen verwelkomen in ons hotel. Indien u vragen heeft, neem dan gerust contact op onze receptie. 

Met gastvrije groet, 

Familie Van der Valk 


 Veelgestelde vragen

Mag Van der Valk als hotel en restaurant geopend zijn?
Ja, volgens de richtlijnen van de overheid is het toegestaan om als hotel geopend te zijn. Eet- en drinkgelegenheden in het restaurant ten behoeve van onze hotelgasten mogen geopend zijn. Het à la carte restaurant is gewoon geopend maar het Live Cooking en de zondagsbrunch vinden pas weer plaats medio zomer om uw gezondheid te kunnen waarborgen. 

Is het bezoeken van een Van der Valk hotel veilig?
Van der Valk neemt uw gezondheid en die van de medewerkers uiterst serieus. Wij hebben aangescherpte maatregelen binnen het hotel zodat dit gewaardborgd wordt. 
Van der Valk hotel Gilze-Tilburg is ingericht volgens de richtlijnen van het RIVM. Wij doen er als hotel alles aan om risico’s tot een minimum te beperken. 

Kan ik als hotelgast gebruik maken van de restaurant voorzieningen? 
Ja, als hotelgast mag u gebruik maken van het restaurant. Wij hanteren hiervoor aanscherpte maatregelen om uw bezoek in ons restaurant zo veilig mogelijk te laten verlopen. Het à la carte restaurant is in aangepaste vorm als pop-up restaurant geopend maar het Live Cooking buffetrestaurant is gesloten om uw gezondheid te kunnen waarborgen. 

Is het mogelijk om roomservice te bestellen?
Ja, u kunt via de receptie roomservice bestellen op uw hotelkamer. Hiervoor is een aangepaste menukaart die u op uw hotelkamer vindt. U kunt onbijt, lunch en diner op hotelkamer laten brengen.

Welke faciliteiten zijn er in het hotel geopend?
hotelkamers
restaurant
hotelbar
wellness & fitness
hotelcasino

Verkoopt het hotel kaartjes voor Efteling en Beekse Bergen?
Ons hotel is partnerhotel van Efteling en Beekse Bergen en wij verkopen voor beide parken kaartjes. Informeert u bij onze receptie: 0161-454951 / receptie@hotelgilzetilburg.nl 

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja, in beginsel bieden wij weer alle faciliteiten welke u van ons gewend bent.